Oplever du problemer med at gennemføre installationen af Onlime, er det formentligt et hvidt, tomt vindue, eller teksten 'Indlæser konfiguration', som du ser.
Opdater Windows
For at løse dette problem må du gerne sikre dig følgende:
Sørg for at Windows er opdateret med de nyeste opdateringer. Se hvordan på Microsofts hjemmeside her.
Sørg for at Windows komponenterne .NET og C++ er opdateret.
Alternativ login-metode
I nogle tilfælde kan problemet løses ved at bruge en alternativ login-metode:
Vent 10 sekunder efter installationen er færdiggjort
Klik på linket Log ind via browser under login-feltet
Indtast dine brugeroplysninger og log ind i browservinduet, der åbnes.
Installeringen bør nu blive gennemført
Geninstaller Onlime
Du kan også afinstallere Onlime helt, ved at bruge REVOuninstaller til Windows eller AppCleaner til Mac – de hjælper med at slette alle filer relaterede til Onlime.
Til Windows: Hent REVOuninstaller gratis her
Find Onlime på listen og afinstaller
Efter normal afinstallering skanner programmet efter rester i registret: Marker alle rester og klik på 'Delete'
Til Mac: Hent AppCleaner gratis her
Find Onlime på listen og afinstaller
Hent Onlime igen her fra vores downloadside og gennemfør installeringen.
Andre metoder
Oplever du stadig problemer, kan du forsøge følgende:
Luk alle programmer, som kører på din computer - også alle dem, der kører i baggrunden.
Forsøg at installere Onlime igen.
Hvis problemet stadig vises, kan du muligvis trykke på 'Tab' tasten på tastaturet for at aktivere markøren der, hvor e-mail-feltet er. Tryk igen for at hoppe til adgangskode-feltet og til sidst tryk 'Enter'.
Oplever du stadig problemer, må du meget gerne kontakte os.