Spring videre til hovedindholdet
Alle samlingerWindows & MacProblemløsning
Løs problem: tomt vindue eller fastfrysning ved installering af Onlime
Løs problem: tomt vindue eller fastfrysning ved installering af Onlime

Hvis du oplever et tomt vindue eller fastfrysning ved installering af Onlime.

Mathias avatar
Skrevet af Mathias
Opdateret for over 2 år siden

Oplever du problemer med at gennemføre installationen af Onlime, er det formentligt et hvidt, tomt vindue, eller teksten 'Indlæser konfiguration', som du ser.


Opdater Windows

For at løse dette problem må du gerne sikre dig følgende:

  • Sørg for at Windows er opdateret med de nyeste opdateringer. Se hvordan på Microsofts hjemmeside her.

  • Sørg for at Windows komponenterne .NET og C++ er opdateret.

    • Opdater .NET fra Microsofts side her.

    • Opdater C++ fra Microsofts side her


Alternativ login-metode

I nogle tilfælde kan problemet løses ved at bruge en alternativ login-metode:

  • Vent 10 sekunder efter installationen er færdiggjort

  • Klik på linket Log ind via browser under login-feltet

  • Indtast dine brugeroplysninger og log ind i browservinduet, der åbnes.

  • Installeringen bør nu blive gennemført


Geninstaller Onlime

Du kan også afinstallere Onlime helt, ved at bruge REVOuninstaller til Windows eller AppCleaner til Mac – de hjælper med at slette alle filer relaterede til Onlime.

    • Find Onlime på listen og afinstaller

    • Efter normal afinstallering skanner programmet efter rester i registret: Marker alle rester og klik på 'Delete'


Andre metoder

Oplever du stadig problemer, kan du forsøge følgende:

  • Luk alle programmer, som kører på din computer - også alle dem, der kører i baggrunden.

    ximg_580aa2b975f04.png.pagespeed.gp_jp_jw_pj_ws_js_rj_rp_rw_ri_cp_md.ic.HP7cDK6wEC.png
  • Forsøg at installere Onlime igen.

  • Hvis problemet stadig vises, kan du muligvis trykke på 'Tab' tasten på tastaturet for at aktivere markøren der, hvor e-mail-feltet er. Tryk igen for at hoppe til adgangskode-feltet og til sidst tryk 'Enter'.

Oplever du stadig problemer, må du meget gerne kontakte os.

Besvarede dette dit spørgsmål?