Oplever du problemer med at logge på Onlime, kan du prøve følgende:
Tjek om du kan logge på cloud.onlime.dk.
Dobbelttjek, at du bruger den rigtige e-mail adresse. Er du i tvivl om hvilken e-mail, du har brugt, kan du tjek din e-mailkonto og se, hvor tidligere mails fra os er blevet sendt til. Du kan søge efter en betalingskvittering fra os eller den velkomstmail, vi sendte dig, da du tilmeldte dig.
Hvis du bruger auto-udfyld af e-mailadressen dobbelttjek da, at der ikke sniger sig et mellemrum ind før eller efter e-mailadressen.
Anmod om en nulstilling af din adgangskode og prøv login igen.
Kontakt os, så vi kan hjælpe dig 🙂
Har du en virksomhedskonto, har du mulighed for at bruge en sekundær e-mail til at modtage fakturaer på. Denne e-mailadresse virker ikke til at logge ind med.
Nulstil adgangskode
Har du brug for at nulstille din adgangskode til Onlime, kan det lade sig gøre ved at anmode om en nulstilling.