Når en fil bliver synkroniseret mellem flere enheder, kan Onlime blive i tvivl om, hvilken udgave af filen, man ønsker at beholde. Dette indikerer Onlime ved at tilføje 'Conflicted'.
Som hovedregel er det filen med 'Conflicted' i filnavnet, som er den ældste udgave af filen.
Du kan derfor slette den.
I eksemplet herover kan filen Forhandler(Conflicted).xlsx slettes.
Vi anbefaler dog, at du altid åbner begge udgaver og tjekker hvilken fil, der er opdateret med det indhold, du ønsker.
Hvorfor opstår 'Conflicted'?
'Conflicted' kan opstå i flere tilfælde:
hvis der har været, eller løbende er, problemer med internetforbindelsen
hvis overførslen af filen blev afbrudt – fx ved at computeren blev lukket/gik i dvale eller hvis Onlime-programmet, som kører i baggrunden, blev lukket pludseligt
hvis andre programmer/processer låser filen – fx. hvis filen er åbent i et andet program samtidig
hvis en fil bliver redigeret og gemt af flere personer på samme tid
Som du kan se på skærmbilledet ovenfor, opstår problemet her med Excel-filer. Det er ofte tilfældet, da Excel-filer kan være i brug af Excel-programmet, hvis det er åbent eller kører i baggrunden.