Spring videre til hovedindholdet
Alle samlingerErhverv
Sådan tilføjes en bruger
Sådan tilføjes en bruger

På en erhvervskonto kan en administrator både oprette og fjerne individuelle brugere fra Forretningsindstillinger.

Mathias avatar
Skrevet af Mathias
Opdateret for over et år siden

På en erhvervskonto kan en administrator både oprette og fjerne individuelle brugere fra Forretningsindstillinger.


Tilføj en bruger

  1. Log på Onlime.dk som administrator for erhvervskontoen

  2. Vælg din virksomheds navn i menuen til venstre

  3. Vælg Brugere

  4. Vælg Tilføj brugere

  5. Udfyld brugerens informationer

  6. Vælg Opret bruger

Du kan indstille hvor meget plads, en bruger skal råde over, og om en bruger skal have administrator-rettigheder.

Den nye bruger vil nu modtage en velkomstmail med et link til at oprette sin egen personlige adgangskode.

Besvarede dette dit spørgsmål?